wtorek, 11 marca 2014

Wszystko na tak

Wszystko jest najlepiej.
Przeszliśmy jakoś przez układ pokarmowy cz.1 na histo <3 Miejmy nadzieje ze nasz nowy asystent sprawdzi to z przymrużeniem oka <3 Naprawdę rozwój zębiny nie jest aż tak interesujący, aby wyryć to słowo w słowo :)
OUN Zaliczony, naprawdę jak dla mnie to był nagorszy dział jak dotąd :<  Dobrze że ukochana doktor dostała smsa podczas mojej odpowiedzi z teorii  :)) Dwa pytania i do widzenia :D
Co jeszcze? - w szkole już nic nadzwyczajnego,  jutro kolokwium z GIPSÓW <3 właśnie zaczynam się uczyć :P Myślę, że zdąże.
Umawiamy egzaminy na  letnia, jak dobrze pójdzie skończymy do 30 czerwca sesyjke :) Wiec od lipca będziemy wolni. Tylko miesiąc praktyk i dwa miesiące wakacji, co prawda zamierzam pracować, ale mój mózg odpocznie :)
Co jeszcze? - NIE PODDAJEMY SIĘ! NIGDY! - pamiętajcie o tym, że trzeba walczyć.
Ciekawe jak pójdzie tegorocznym maturzystom, trzymam za was kciuki :)

A! zaczęłam chodzić na siłownie, jest to mega odstresowujące, zdrowe, sto razy lepiej mi sie śpi po wysiłku fizycznym i czuję się lepiej :)Lepiej mi się uczy.  Polecam Siłownie FITIN w centrum Zabrza :) fajna oferta dla studentów, naprawde miła atmosfera i dużo sprzętu, a nawet sauna i dwie godziny zajęć zorganizowanych w tygodniu :) Dziś byłam na Spinningu - niezły wycisk , w czwartek próbujemy zumbe :)

21 komentarzy:

  1. napiszesz coś o stypendiach socjalnych? jak je dostać? gdzie się starać?
    cieszę się, że u Ciebie wszystko dobrze, śledzę Twój blog od czasu kiedy zdecydowałam się studiować stomatologię i cieszę się, że mogę dowiedzieć się tylu interesujących rzeczy tutaj :)
    pozdrawiam
    tegoroczna maturzystka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko napiszę w kolejnym poście :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. mam takie pytanko, bo w SUMie jest takie coś, że różne zajęcia i wykłady są w różnych budynkach.. czy masz dużo takich dni, że musisz jeździć z jednego budynku do drugiego? to mnie bardzo interesuje, bo to chyba wielki minus tej uczelni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w pierwszym semestrze jezdzilismy raz w tygodniu do bytomia. A teraz jezdzimy dwa razy do bytomia i raz do centrum zabrza. Reszta zajec jest na Rokicie na kampusie :)) Ale nie jest to jakis wielki problem, jest wystarczajaco czasu zeby dojechac i sa bezposrednie autobusy :)

      Usuń
  3. starcza Ci czasu na siłownię nawet? Zawsze się mówi, że stoma i medycyna to nie ma na nic czasu, tylko książki książki... Z ciekawości pytam jak to u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś sobie czas potrafi zorganizować, dużo wyciąga z zajęć i ma łatwość zapamiętywania, to na wszystko się czas znajdzie. ;-) Przepraszam, że się wcięłam.

      Usuń
    2. Starcza, mamy luźniejszy semestr :) Praktycznie codziennie jestem na siłowni po zasjęciach, albo przed. Na przykład w ten weekend się nudzę, bo nie mam nic w tym tygodniu ;p Po pierwszosemestrowym zepieprzu teraz na kolokwium uczymy się od godziny 22-23 dzien przed i dajemy radę :)

      Usuń
  4. Gratuluję OUNu, mam nadzieję, że histo też będzie zaliczona! W jeden dzień przed kołem duuuużo da się nauczyć, więc i pewnie gipsy dobrze poszły. :-P
    Zazdroszczę tego samozapału do siłowni. Kiedyś wszystko, co ze sportem związane było dla mnie och i ach, a teraz dupska mi się nie chce nigdzie ruszyć. Wykręcałam się nauką, ale teraz chyba otwarcie zaczynam przyznawać, że po prostu jestem leniwa i nie mam motywacji. xd

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nietypowe pytanie, ile was było wszystkich w pierwszym semestrze i ile osób odpadło po pierwszym semestrze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc to nie za bardzo się tym intersowałam, ale przyjeli ok140osob, Zrezygnowalo ok 15 (?) A odpasc to chyba nikt, wiem ze dwie osoby ze stomy z dopuszczonych do sesji nie zdaly biofizy ale dalej są więc pewnie wzięli warunek

      Usuń
    2. i jeszcze cos dodam: TRZEBA NAPRAWDĘ CHCIEĆ WYLECIEĆ ZEBY WYLECIEC :)

      Usuń
  6. jakie miałaś wyniki z matury - biola i chemia?

    OdpowiedzUsuń
  7. z jakich zbiorow robilas zadanka do matury?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chemii Witowski i matury z zeszlych lat, a z biolki glownie omega i matury ze starszych lat

      Usuń
  8. powiedz mi, czy w zabrzu już na pierwszym roku macie jakieś zajęcia praktyczne na manekinach czy coś takiego? bo w lublinie byłem na dniach otwartych i już na pierwszym roku studenci borowali zęby emalgamentami manekinom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na manekinach nie mamy, jak na razie to na materialach robimy wyciski z roznych materiałów odlewy gipsowe i inne takie duperele. Na protetye rzezbilismy luk zebowy w wosku i pojedyncze zeby w mydle. Na manekinach nic niestety, ale porzeiez nie mozemy wypelniac amalgatami nie wiedząc jaki to materiał, więc troszkę się dziwie, że w Lublinie już to robią. Tu raczej w pierwszych latach jest nacisk na przedmioty ogolne typu bofiza biochemia, fizjologia, anatomia ;)

      Usuń
  9. Świetna piosenka, pozytywnie nastraja. Muszę sprawdzić jego więcej piosenek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja polecam ofertę gabientu z https://cmp.med.pl/cmp-wilanow-2/ Mają spore doświadczenie w tej dziedzinie oraz szeroki zakres usług. Polecam umówić się na wizytę.

    OdpowiedzUsuń