sobota, 1 marca 2014

Nowy semestr :)

Hej, witam w nowym, jakże pięknym semestrze :))
Minęły już dwa tygodnie, a ja napisałam tylko jedno kolokwium z histologii :))
Moja grupa jest mega zdolna, wszyscy przeszli przez pierwszą sesje, więc dalej trzymamy się razem.
Mamy nowe zajęcia, byliśmy na materiałoznawstwie, robiliśmy odlewy ząbków z gipsu, na któych teraz będziemy pracować. Byliśmy tez na ergonomii, a ponieważ nie było Pana prowadzącego przejęła nas pewna doktor zajmująca się studentami 5 roku z którymki miała zajęcia kliniczne :P Wszyscy się tak bardzo jarali jak weszliśmy do wielkiego gabinetu z mnóstwem unitów, narzędzi, byli studenci którzy zajmowali się ząbkami 'szczęśliwców'  Juz tak chce, już chce takie prawdziwe stomatologiczne zajęcia ! <33
Co jeszcze do drugiego semestru ? kolos z histo co dwa tygodnie, kolos z materiałów co dwa tygodnie, szpilki z anatomii średnio co 2,5 tygodnia :) Więc żyć nie umierać. Tak mogłyby wyglądać studia cały czas. Więcej czasu dla znajomych :) Brak stresu, wysypiamy się co najważniejsze. Kawe ostatni raz piłam podczas sesji :) Jest piękna wiosna za oknem, zabrałam ze sobą rolki więc będę śmigać w wolnych chwilach.
Co nas czeka w tym tygodniu: Szpile i teoria z anatomii, zaległa teoria z anatomii sprzed sesji :P i prezentacja na materiały, to by było na tyle/ ;]
Zbyt się rozleniwiliśmy, zabrać się do nauki teraz jest naprawdę bardzo ciężko.



Jeszcze mam informacje na temat wizyt stomatologicznych u studentów:

Bytom, plac Akademicki 17 - centrum stomatologiczne w takim dużym uczelnianym budynku. Przychodzi się, stoi się w kolejce, zapisuje się w rejestracji, wszystko jest za darmo. Nie wiem ile się czeka i czy w ogóle się czeka. W kazdym razie jest taka możliwość, bo dużo osób o to pyta :)
Bez obaw wszystko nadzoruje prowadzący zajęcia kliniczne więc każdy kto tam idzie jest całkowicie bezpieczny ! :)

11 komentarzy:

  1. Jejku, zazdroszczę tego wolnego czasu, mój plan na ten semestr przewiduje: prawie codziennie zajęcia 8-18/19, milion okienek, milion wejściówek na wszystkim.. Ale damy radę, te przedkliniczne motywują!
    Pozdrawiam, montreux

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, słyszałam, że w Zabrzu jedna z lepszych uczelni, a co Ty sądzisz o wykładowcach i warunkach? Zastanawiam się też czy na tych studiach ma się choć odrobinę czasu dla siebie czy tylko nauka? Zależy mi właśnie na opinii studentki, bo przecież Ty odczuwasz to na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ja akurat wybrałam zabrze, bo mam najbliżej domku ;) Mi się osobiście bardzo podoba, naprawdę jestem zaskoczona, wykladowcy są naprawde w porządku, asystenci też nie najgorsi jak sie moglo wydawac na początku ;] Bardzo polubiłam tą uczelnie, zżyłam się z grupą :) Jestem bardzo na tak i gdybym mogla jeszcze raz podjąć decyzje zrobiłabym to samo.
      Nauki jest dużo, ale do wszystkiego da się przyzzwyczaić i wszystko da się przejść :)

      Usuń
  3. Cześć, przeglądałam sobie Internety i trafiłam na Twojego bloga. Zaczęłam czytać od początku i z każdym kolejnym postem, coraz bardziej wydawało mi się, że miałyśmy identyczny program w klasie maturalnej (na przykład ostatni sprawdzian z biologi- połączenie ewolucji i ekologii). Gdy zobaczyłam odpowiedź "I LO Będzin", uświadomiłam sobie, że chodziłyśmy razem do klasy. Blog dodałam do zakładek i przysięgam, że będę kontrolować regularność powstawania postów :-) Pozdrawiam,
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście nie cierpię powrotów na uczelnię po wolnym (nawet króciótkim), bo zawsze kończy się to tak, że na nic nie mam ochoty, naukę odkładam na ostatni moment i moja produktywność jest znaaacznie obniżona. ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam szpilki z ounu? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie w letnim semestrze wszystkim jest ciężko zabrać się do nauki, pamiętam te czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Nowy semestr, nowa ja" :D Dla mnie zawsze semestr zimowy jest lepszy, bo łatwiej się zabrać za naukę. W lecie gdy słoneczko za oknem nie jest już tak łatwo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Studia stomatologiczne to na pewno ciężki kawałek chleba. Jednak potem na pewno jest ogromna satysfakcja z wyleczenia pacjenta. Przecież o to chodzi w medycynie, aby to pacjent był zadowolony i zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy semestr to też nowy stres i ogrom nauki. Ja suplementuję środki wspomagające pamięć i koncentrację aby od razu uczyć się efektywniej.

    OdpowiedzUsuń