sobota, 5 kwietnia 2014

5 Kwietnia

Wstawilam stronę o stypendium socjalnym, gdyby ktoś był zainteresowany :)
Dawno nic nie pisalam, ale nic specjalnego się nie wydarzyło ;) Leniuchujemy jak się da. Im mniej do zrobienia tym mniej się chcę i mniejsza jest motywacja ;)
Ostatnio mając dwa tygodnie czasu na teorie z obwodowego nie nauczyłam się nic ;p
Przed nami dluuuugie wolne, tyle czasu ;] mamy prawie trzy tygodnie wolnego bez 'mniej waznych' fakultetów ;p  Tak sobie mysle ze może bym się zebrała w końcu do prezentacji na egzamin z angielskiego ;p albo do ogarnięcia szkiełek z histologii. Coś by się może przydało w końcu zrobić do tych egzaminów, ileż można się lenić ;]
Na materiałkach ostatnio robilismy wiciski z silikonów, na anatomii były szpileczki z obwodowego - pieknie wszyscy zaliczyli, chyba od 80% w górę ;) Teraz topografia, dużo trzeba sobie przypomnieć, ale DAMY RADĘ!
Praktyki wakacyjne już prawie załatwione, egzaminy poustalane, kończzymy już w czerwcu :) oby nic nie zostało na wrzesień ;]
Co jeszcze z ciekawszych rzeczy? - jest zorganizowana impreza na 15 kwietnia dla ŚUM-u w Zabrzu w Planecie, oczywiście się wybieramy, a jak ;] Lekarski spina dupke na biofizie i histo, boją się letniej sesji ;<
A oprócz tego to jest piękna wiosna, chce się żyć i jest dobrze :)


Ostatnio jest dużo czasu na myślenie, więc zastanawiam się jak to będzie, wszystko się tak szzybko zmienia, jestem coraz starsza i coraz trudniej jest dokonywać wyborów..


13 komentarzy:

  1. Witam. Gratuluję wypracowania czasu na leniuchowanie :),
    Pytanko: gdzieś przeczytałem ile miałaś punktów z biol i chem na maturze, ale wspominałaś, że w ostatniej chwili(początek października?)jagielloński zapraszał Cię do siebie. Tam jednak potrzebna chyba była matematyka (nawet podstawowa), tak więc, ile miałaś pkt z matmy na maturze (rozsze. czy podst.?) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matma podst 98 :)
      dokladnie dostyalam sie 17 wrzesnia ;]

      Usuń
  2. Cieszę się, że wszystko idzie po Twojej myśli oby tak dalej; dzięki za link do stypendiów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ogromną Prośbę,możesz oszacować ilu kandydatów w trybie " stara matura" dostało się do zabrza w tym roku na stome:-)? Poza tym gratuluję Ci studiowania na lekarsko-dentystycznym i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem na poczatku roku wisiala w dzikekanacie lista z wynikami z egzainu wstepnego, teraz jej juz nie ma, a nie interesowalam sie wtedy za bardzo, raczej nie mam jak sprawdzic. Ale widuje kilka osob na roku, prawdopodobnie ze starej matury. max 10 osob to bedzie ;]

      Usuń
  4. No koleżanko, daje lenistwem na kilometr ;> a powiedz to jest u was z histo? zdążyliście się wyrobić w jeden semestr? Jeśli tak to zazdro, bo ja też powoli "spinam dupke" przed egzaminem z histo ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej mam prośbe, jeśli znajdziesz czas prosiłabym o kontakt ze mna na evahopp@gmail.com ;) jestem w 2 luceum, ale juz sie prxykladam mega do biologii i chemii. mysle o sumie w zabrzu. ;) moglabys na maila napisac mi wedlug ciebie (o ile sie orientujesz) , czym rozni sie np. w zajeciach i poziomie trudnosci, podejsciem profesorow na lekarskim a stomie?

    OdpowiedzUsuń
  6. hej hej :) właśnie zdawałam maturę i chciałam Cię spytać ile musiałaś mieć pkt żeby dostać się na stome w Krakowie? :) BYłabym wdzięczna za info!

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za infoo !!!
    zgodnie ze wskaznikiem rekutacyjnym w katowicach mam 171 pkt myślisz ze mam jakiekolwiek szanse dostac się na lekarski? czy lepiej dac sobie spokoj ?

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję ci bardzo za odpowiedz bo nie wiedziałam co robić, nie mogłam się zdecydowac ! Dzieki!

    OdpowiedzUsuń