czwartek, 16 stycznia 2014

15 stycznia 2014

Ogólnie zdałam sobie sprawę że jest 2014 rok, jestem już dorosła i w tym roku skończę 20 lat (?!) Przecież to niemożliwe :O Czas biegnie tak szybko, wszystko się zmienia, zaczynam odczuwać jak zaniedbałam znajomych w moim mieście, poniekąd rodzine, jak mało mam czasu na swoje sprawy, ciągle coś wypada, dwa tygodnie świąt minęły w mgnieniu  oka, nawet nie zdążyłam się obejrzeć a już po :<
Chyba coraz mniej podoba mi się takie życie, ciągle obiecanki - bo jak skończę liceum to będzie inaczej, bo jak będą wakacje to zacznę coś robić, bo jak przyjdzie nowy rok to wyznaczę sobie nowe cele.. kurcze! ja się pytam kiedy!?
Ale żyjemy dalej i nie możemy narzekać, spełniło się jedno z moich największych marzeń i będę szła tą drogą do końca. :)
Ze studenckiego życia:
Mamy styczeń, więc wszyscy już gadają o sesji :<
RAZ NA ZAWSZE KONIEC Z KOLOSAMI Z BIOFIZYKI!!!!!! W poniedziałek było ostatnie seminarium! Już zaczęły się poprawki. Dzisiaj miałam 3 kolosy, daliśmy radę! Biologii uczyłam się w 3 godziny przed zajęciami - da się? - DA SIĘ! :) Ogarnęłam ogrom słówek z łaciny :D W weekend chciałam zacząć powatarzać coś do sesji ale chyba nie wyjdzie, sobotę mam zajętą a w niedziele muszę zakuwać na poniedziałek. Świetnie! Jutro mam czas na naukę do poprawki z histologii, a chciałam sobie pojechać na zakupy :<  Skończyliśmy rzeźbić łuk zębowy w wosku na protetyce, dostałam piekną piąteczke :P Babeczka powiedziała że można podejść do zaliczenia w przyszłym tygodniu i jeżeli komuś się uda nie musi już przyjeżdżać w ostatnim tygodniu! Satysfakcjonuje mnie taki układ, więc spróbuję. W przyszłym tygodniu jeszcze nam nie dadzą spokoju :<  Szpileczki, teścik z angielskiego, osateczne zaliczenie z protetyki. :]
Wszystkie rzeczy planuje na po sesji, wszystkie, umówiłam się dosłownie ze wszystkimi, może chociaż oni wybaczą mi mój 4-miesięczny no-life :<
Nie wiem co mam napisać, ogólnie to rysuneczek idealnie odzwierciedla sytuacje, już dawno tak dużo nie sprzątałam! :P



5 komentarzy:

  1. Z miasta Łodzi się pochodzi ;) Jestes chyba pierwszą studentką stomy, której bloga widzę, tak to tylko same lekarskie. Zdziwiłam się tez, że juz macie protetykę, my mamy dopiero w 2 semestrze, kiedy ogarniemy anatomię zębów. Jak Twoje ogólne wrażenia na temat studiow?
    Pozdrawiam, montreux
    Ps. Kocham ten obrazek o sesji, jest idealny xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę swoje 20-urodziny obchodzić 5 dni przed maturą, to pomyśl jaka ja "mentalnie" stara będę :) Zazdroooszczę Ci sesji, serio (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ludzi na roku, którzy mają o wiele wiecej lat i są szczęśliwi i czują się spełnieni! Głowa do góry! :*

      Usuń
  3. Jakbym czytała własne słowa. Nie pocieszę Cie, jeśli powiem, że rok później wciąż zastanawiasz się kiedy zrealizujesz te fantastyczne plany które miały być po liceum/po sesji/ w czasie wakacji, ale już masz te 20 lat i sprawy zaczynają być przerażające. Ale głowa do góry, kiedyś będzie jeszcze nasz czas:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja Ci zazdroszcze tego, ze sie dostalas na stomatologie i studiujesz to co sprawia Ci radosc, co bylo Twoim celem i co osiagnelas. W tym roku pisze mature chcialabym dostac sie na stomatologie. Zycze powodzenia i wytrwalosci.

    OdpowiedzUsuń