niedziela, 7 kwietnia 2013

30

30 DNI! 
Jeszcze tylko miesiąc. Jak na razie nie jestem zestresowana, bibligrafia oddana, powtorki zaplanowane, wypracowania na angielski rozszerzony napisane, chrom i mangan powtorzone, prezentacja z polskiego jest. Damy radę!
Ostatnia matura z biologii poszła mi kiepsko, nie wiem czym to jest spowodowane.. ale na normalnej nie zawale, dam rade napisać na osiemdziesiąt kilka procent ;> Wierzyc w siebie to podstawa. Matma była przerażająco trudna, ale nasza ukochana pani robi to tylko po to, aby nie postawić dobrych ocen ;>  - zero przejmowania się takimi duperelkami ;>  Zrobiłam plan powtórek jeszcze raz od początku , powtórzyłam już cała biochemie , cytologie i podziały, a teraz ide do wirusów. Założyłam że skończę do 27 kwietnia, i toge się trzymam. W najbliższy piątek sprawdzian z ewolucji i ekologii, troche powtarzałam wczoraj, ale w tym nie ma nic do zrozumienia, głupie rzeczy do wkucia na pamięc - nienawidze tego. Ech..  Muszę napisać kilka rozprawek na angielski jeszcze, najgorzej jest wymyślać argumenty.. A i jeszcze dostałam 84% z polskiego z ostatniej, ale to mnie akurat nawet nie cieszy - mam to gdzieś ;>  Miłego tygodnia wszystkim ;)

7 komentarzy:

  1. WOW. 82% Z zamkoru? JAK TO ZROBILAS?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mi się udało ;> przecież nie była aż taka trudna ^^

      Usuń
  2. Mnie stres totalnie zjadł. A ty się nie przejmuj, bo czytaj Twojego bloga i wyniki z matur próbnych spokojnie dostaniesz sie na stomatologie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest możliwe, jeżeli właściwe matury pójdą mi tak samo jak próbne... a tego nigdy nie wiadomo. ;<
      A czy ty też się wyierasz na medycyne?

      Usuń
  3. Chciałabym, ale chyba raczejna platna. Jakos czarno to wszystko widze =P najwyzej bede poprawiać za rok. Skladam do Wrocławia i szczecina ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W ogóle to pisz na bieżąco co powtarzasz z chemii i biologii ;-)!! Będzie mnie to dodatkowo motywować ;>

    OdpowiedzUsuń