niedziela, 14 kwietnia 2013

23

Hej wszystkim!
Wiosna w końcu do mnie zawitała ;> do was też ? Caly weekend z biologią, zrobiłam dwie matury.. Powtórzyłam całe roślinki(oprócz fizjologii) skończyłam też bezkręgowce, zaczynam rybki, ale dam sobie na dzisiaj spokój, bo muszę napisać recenzje na angielski rozszerzony, ogólnie chyba musze zacząć coś robić z angielskiego bo zdam tą maturę na 40 % ;<  zroiłam też dokładnie pół matury z chemii bo jakoś nie miałam siły dalej ;)
Zostało 23 dni , ja nie mogę w to uwierzyć, tak szybko minęło, za tydzień i 5 dni koniec roku szkolnego,  średnia na koniec wyjdzie ok.5.0 ale nie bierzcie mnie za jakiegoś super kujona, ja się tylko postarałam w pierwszej klasie i pomogła też umiejętność ściągania, a poza tym szóstki z przedmiotów typu wf,po,pp,wok i religia zrobiły swoje ;)
Dzięki ludziom którzy życzą mi jak najgorzej i wytykają każdy mój błąd mam siłe walczyć, mam siłe dążyć do celu. Nie mogę doczekać się jak pokaże im wszystkim że jestem w stanie osiągnąć to, czego pragnę.! Zapowiada się ciężki tydzień, czekam na ostatnie w tym liceum lekcje piątkowe :) W piątek też piszemy ostatnią mature z biologii, jezu jak mi będzie brakowało tej ukochanej pani <3
Coś musi się skończyć by zaczęło się coś, na przykład najdłuższe w życiu wakacje :) Chociaż ja mam zamiar iść do pracy.. a wy ?
Miłego tygodnia, spinajcie dupke razem damy radę , nie takie rzeczy się robiło ;> 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz