środa, 3 kwietnia 2013

spinamy dupke maturzysci ;)

Długo mnie nie było, jakoś nie chciało mi się pisać , bo nic nie zrobiłam ;)
 Z matury z zamkoru mam 82% - bez rewelacji no ale zawsze to cos ;) Chciałabym napisać co najmniej na 85 ;< Jutro już ostatnia matura z matmy... pod koniec roku jeszcze jedna matura z biologii , o chemii nic mi nie wiadomo na razie, ale pewnie tez będzie jakaś  ;> W szkole nawet spoko, już nie będą nas męczyć... Skończyłam pisać swoja prace maturalna na polski, wystarczy się tylko nauczyć i poczytać opracowania lektur ;>  Musze dzić zrobić ostateczny plan powtórek z biologii.. chociaż nie wiem czy bede jeszcze wracać do cytologii .. Kurde nie robię nic z rozszerzonego angielskiego, ale on zbytnio nie jest mi potrzebny - zakładam że dostanę się na medycynę :) Napisze kilka rozprawek przed  maturą.. przypomnę sobie zwroty - tyle starczy na 70%
Zmieniając temat to postanowiłam zadbać o włosy i paznokcie ;) Włoski poddaje naturalnej kuracji.. Panokcie zapuszczam i starannie pielęgnuję - dziś pomalowałam je pięknym wiosennym kolorem, na przekór temu co znajduję się u mnie za oknem czyli 50 centymetrowa warstwa śniegu, są plusy i minusy - nie chce się wychodzić z domu czyli jest czas się uczyć, ale z drugiej strony jest zimno, szaro i ponuro, pogoda nie sprzyja dobremu nastrojowi ;< przepraszam, ale ZIMO WYPIERDALAJ ;> Mam cię już dość , chce słoneczko i piękne zielone listki ;)
Maturzyści spinamy dupkę, bo został miesiąc i 4 dni! Bierzemy się do pracy, żeby potem nie żałować, że czegoś nie zrobiliśmy ;)


WHAT DOESN'T KILL YOU MAKES YOU STRONGER ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz