niedziela, 17 marca 2013

chemia, chemia, chemia, chemia

Hej
Jak sobie pomyśle co będzie jak się dostanę na stomatologię , jak dumna będzie moja rodzina, jak szczęśliwa ja będe skakać z radości, jak mój chłopak będzie się cieszył, jak utrę nosa tym którzy życzą mi jak najgorzej... ;D
Jytro jakaś głupia kartkówka z fizyki, umiem już rysować wszystko oprócz tego obrazu w mikroskopie, cały czas mi wychodzi przed ogniskiem, a ma wyjsc za.. już bardziej dokładnie się nie da a i tak nie wychodzi. No trudno, zapytam się kogoś w szkole ;)
Mam ochotę na biologię, ale musze dokończyć wczoraj zaczęty arkusz z chemii.Chemia chemia i tylko chemia dziś dopóki nie usnę. ;> Jutro po szkole wracam prosto do domu i do książek. Musze wziac się ostro do pracy, ponieważ czasu coraz mniej , a moja nauka późnymi wieczorami nie sprawia mi przyjemności , bo usypiam i dzięki temu nie daje także efektów.
Do jutra.
Pamiętajcie : DONT GIVE UP!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz