niedziela, 17 marca 2013

:)

Hej, jak wam mija weekend  ?
Ja robiłam arkusze z chemii i przeglądałam arkusz z poznania 2013 z biologii i powiem że straszny, Z erytrocytami mam dwa pomysły i nie wiem który dobry. Wogole na połowę pytań nie potrafię nic wymyślić ;<  No trudno. Nie chce iść w poniedziałek do szkoły ;< Wole zostać w domu i siedzieć przez cały dzieńz biologią Villego i zadaniami z chemii <3
Jestem w połowie Ferdydurke - zakręcona na maksa, trzeba być niezłym , żeby wymyślić takie coś :O
Chce 20 maj i mieć wszystko gdzieś ;) Przyzwoite terminy matur ustnych, nie powiem że nie. Najlepszy angielski ;< jestem ostatnia na liście.. szok ;[ No cóż damy radę.
Zdanie które bardzo przypadło mi do gustu: Gdzie powinniśmy mierzyć jak nie,  jak najwyżej? 

Najbardziej się boję, że jak się nie dostanę to będę ryczeć przez dwa tygodnie i obwiniać siebie przez całe życie, że za mało się uczyłam ;< 

Proszę moją nową ulubioną piosenke (wpada w ucho ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz