piątek, 5 lipca 2013

Witajcie ponownie

postanowiłam, że wrócę i dokończę to, co zaczęłam ;) Już po wynikach, maturka zdana śpiewająco, razem mam 167 punktów i z biologii i chemii, mam wielką nadzieje na Zabrze ub Kraków.
Trudno sobie wyobrazić , co przeżyłam jak zobaczyłam te wyniki na świadectwie, opłacało się pracować ciężko przez te trzy lata. Jestem z siebie dumna, że dałam radę za pierwszym razem.
Z racji na to, że szukałam bloga studenta stomatologii, żeby  poczytać jak studia wyglądają, ile jest nauki i jak studenci radzą sobie ze stresem, ale niestety takowego nie znalazłam, postanowiłam że sama będe takiego pisać i postram się opisywać wszystko dokładnie specjalnie dla takiech ciekawskich jak ja :)
9 będą listy rankingowe, wtedy dowiemy się jakie będą pierwsze progi i będziemy mogli wywnioskować czy się dostaniemy czy nie ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz