czwartek, 28 lutego 2013

Dzień lenia ;>

Dzisiaj mamy dzien lenia.. Po przyjsciu ze szkoły udalam sie do lozka ;> wstalam ok 20 ;D Matura z biologii byla bardzo latwa, ale oczywiscie po sprawdzeniu dzisieciokrotnym i tak nie zauwazylam dwoch glupich bledow. Nie wiem ile bede miala ale licze na ok 80% jutro matma, Jezu bede wymeczona tymi maturami.. ale nie powtarzam nic, trudno , na matmie mi akurat nie zalezy. I tak pewnie napisze powyzej 60%
(jezu jaka jestem pewna siebie ) Nie wiem co bede robic, ale moze dokoncze fizljologie roslin,,,
Po zobaczeniu mojego wyniku z probnej z biologii coraz bardziej obawiam sie o chemie ;<

3 komentarze:

  1. Wszystko będzie super, nie masz co się obawiać, a co do chemii polecam repetytorium z wyd. Medyk Persony ma w sobie teorię oraz zadania wytłumaczone krok po kroku.
    Głowa do góry i skacz jak kangury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za pozytywny komentarz! Repetytoorium spróbuję pożyczyć od mojej koleżanki ponieważ je posiada ;) Czy ty także wybierasz się na jakiś kierunek medyczny? :>

      Usuń
  2. Szczerze to ja jestem w 2 klasie dopiero, miałbym w planach farmację, ale mam bardzo słabą pamieć i nie potrafię kuć, mogę tylko zrozumieć więc matury z biologi raczej zdawać nie będę, w planach mam chemię na UJ a potem bycie nauczycielem w liceum.

    OdpowiedzUsuń