poniedziałek, 28 kwietnia 2014

28 kwietnia

Hej :)
Zbliża się maj, przeglądałam ostatnio plan, chyba koniec z lenistwem, w końcu :) Przepisane już niektóre wykłady z histologii, dziś poopisuje szkiełka :)  Wykłady z przedmiotu : 'Stres w pracy lekarza dentysty' coraz ciekawsze <3 najpierw był sen, potem zarządzanie czasem, empatia u lekarzy a teraz, o tym że lekarz dentysta jest narażony na duży stres, bo klienci nie ukrywają swojego niezadowolenia i ciągają biednych zebodlubkow po sądach :<< Jutro ostatni i możemy zacząć majówkę ;]
Wraca nasza ' kochana ' pani z angielskiego, wszyscy są taaacy szczęśliwi :<  znowu angielski będzie najbardziej stresujący ze wszystkich przedmiotów, nie mogę się doczekać ;D
W majówkę trzeba zrobić plan powtórek do sesji, o planowaniu na ostatnim wykładzie było dużo, więc może nam się uda go zrealizować.
Odzyskałam indeks, mam już wszystkie wpisy, zaniosę jutro kartę do dziekanatu :)
Ciekawi mnie, jak będą wyglądały praktyki, co będziemy robić i czy rzeczywiście będziemy musieli siedzieć w szpitalu po 6 godzin dziennie ;< Będzie dobrze!

Prosimy o ładną pogodę w ten ostatni wolny tydzień <3

'Uwierz w siebie
Masz już wszystko
Poczuj więc że przed tobą cała przyszłość'

17 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że za rok będę w tym samym miejscu :) Miłej majówki!
    + za Rojka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakies konkretne techniki planowania?
    Powodzenia w realizacji tych naukowych planow... u mnie poki co tez etap myslenia o planowaniu :D
    Macie jakies egzaminy praktyczne na 1szym roku z przedmiotow stomatologicznych?
    Pozdrawiam
    Zębodłub

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpital nie był taki tragiczny ;D pierwsze dwa dni dziwnie jakoś tak, ale później pozytywnie!! ja mierzyłem ciśnienie, a potem jak był "lvl up" to mogłem robić zastrzyki podskórne i zmieniać kroplówki xD. Ale i tak blok operacyjny najlepszy <3 Na twoim miejscu wydłużyłbym sobie te 6 godzin do 8. 2h chyba cię nie zbawią, a finalnie skończysz praktyki kilka dni wcześniej ;). Powodzenia w sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie za informacje :)
      Będziemy cos kombinować żeby je skrocic , może się uda :)
      Pozdrawiam ;]

      Usuń
  4. Takie pytanie...czy do Zabrza/Katowic liczą matmę podstawową oprócz biol i chemii R ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rok temu nie liczyli, teraz raczej tez nie, sprawdz na stronie sumu warunki rekrutacji ;)

      Usuń
  5. Czy na stomie i medycynie w katowicach jest obowiązkowy angielski czy można sobie wybrać język ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zabrzu stoma ma na pierwszym obowiazkowy angielski, a na drugim do wyboru miedzy francuskim i niemieckim. Medycyna tak samo tylko ang na 2 ;>

      Usuń
    2. a czy jest jakaś grupa podstawowa? Jak ktoś np nie uczył się nigdy angielskiego to da radę ?

      Usuń
  6. Co tam u Ciebie? Pewnie nauka wre? ;) Poczytuję sobie Twojego bloga, mając do niedawna nadzieję zostać w październiku studentką stomatologii,ale niestety zawalilam biologię...nie wiem czy starczy mi sił, zeby próbować za rok. Mam pytanie..jak to jest z pracą dentysty, gdy ktoś ma "zespół trzęsących" się rąk..jest od razu skazany na niepowodzenie? Ja niestety tak mam pod wpływem stresu::::(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po piątkowej chemii też żegnam się ze stomatologią...

      Usuń
    2. Ja, rocznik '92 i chyba w przyszłym roku będę walczyć o stomę, (po 3 latach od matury dopiero w tym roku pisałam poprawe i pierwszy raz chemię), dlatego namawiam i Was do walki o marzenia. Póki co, wakacje przed nami i czas na przemyślenia.

      Usuń
  7. Oooo Ja zadałam pytanie wyżej o język a czytając komentarz koleżanki wyżej bardzo się z nim utożsamiam... też zawaliłam bio na maxa, też nie wiem czy starczy sił próbować za rok bo w tym roku była moja pierwsza poprawa i też mam zespół trzęsących się rąk pod wpływem stresu :/ :/ :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z każdym praktycznym egzaminem ręce trzęsą się mniej :) doświadczenie !
    Na moim pierwszym skaler h6/7 wędrował tam gdzie nie powinien. Teraz jest ok !
    Próbujcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. To muszą być strasznie ciekawe wykłady :D Szkoda, że u mnie takich nie było.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. empatia u lekarzy jest ważna potrafi zrozumieć niedogodności pacjenta tak jak mój specjalista zajmujący się ortodoncja w Poznaniu

    OdpowiedzUsuń