poniedziałek, 3 lutego 2014

jedna czwarta za nami!


"Najsilniejszym wojownikiem jest ten, kto pokonał sam siebie."


ZDANA BIOFIZA DAJE POWERA! 
Mogę wywalić wszystkie notatki, spalić na stosie! Caluuutki tydzień zapieprzania, wkuwania wzorów i mam za swoje :) Jedna czwarta za nami :) Jeszcze tylko 3 i jesteśmy wolni :)
Widziałam plan na przyszły semestr!  Tylko histo i anatomia + pierdoły typu historia medycyny i socjologia. Rozumiecie że istnieje taki przedmiot jak 'stres w pracy lekarza dentysty' ? :o

Ten semestr będzie piekny, oczywiscie nie wykluczam poprawek iż na chemie i biolke nie zrobiłam jeszcze NIC , kompletnie zero. Ale po biofizie jest chill <3
Kocham siebie i moje zajebiste szczęście przy losowaniu zestawu pytań!!
DO PRZODU! 

6 komentarzy:

  1. gratulacje! :)
    co do bio i chem:
    bez spiny - są drugie terminy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację :) Szczęście zawsze się przydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Mam pytanie do jakiego liceum chodziłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. hej mam pytanie;0 jak jest z protetyką jeżeli ktoś naprawdę nie umie rysować tych ząbków? nawet jak znasz materiał pozwalają poprawiać w domu czy mam się przejmować?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele interesujących kierunków, m.in. pielęgniarstwo, fizjoterapia czy ekonomia, zachęcają planem studiów oraz możliwościami. Studia fizjoterapia Częstochowa

    OdpowiedzUsuń