poniedziałek, 22 lipca 2013

Wakacje

Co z tego,że mamy wakacje, jest piękna pogoda, można się tylko opalać i jeść lody.. jak ja muszę pracować :< dwa dni wolnego przez cały tydzień.. , jeszcze nie wiem jak to zrobię i w środę zawiozę papiery do Zabrza (gdybym się oczywiście dostała) :> Nie za bardzo mi się podobają najdłuższe wakacje w życiu w tej wersji, ale z drugiej strony po miesiącu leżenia na plaży zrobiłoby się nudno ;>  I tak źle i tak niedobrze :]
Dzisiaj lista na lekarski :) wszyscy z niecierpliwością czekamy, chociaż ja ostatecznie decyduję sie na stome i już :) Przemyślałam to wszystki, gadałam z rodziną i przyjaciółmi i większość mówi, że stoma naj naj , no to dobra, bez nich nie wiedziałabym co mam wybrac, ponieważ medycyna wydaje się o wiele ciekawsza :]
Idę pod prysznic i jadę do pracy <3

1 komentarz:

  1. Cześć :) I jak dostałaś się na stomatologię ?:D Czekam z niecierpliwością na odpowiedź ;D

    OdpowiedzUsuń