poniedziałek, 11 marca 2013

Chce schudnąć

Kurcze, chce w końcu zabrać się na poważnie za tą diete i ćwiczenia! :< Czemu jestem takim żarłokiem?  Gdyby nie moja szybka przemiana materii ważyłabym już milion kilo ;<  Kochani macie jakieś sposoby na motywacje?  Moje odchudzanie kończy się po dwóch dniach ;<  Na razie z bieganiem czekam na wiosnę, ponieważ w taką pogodę jak dziś to nic się nie chce ; <
Wracając do spraw szkooły to : z ostatniej matury z matmy miałam 80% wiec nawet dobrze. Dziś napisałam sprawdzian z biologii na 5.. Jutro poszukam jakiejś nowej korepetytorki od chemii bo ta co do niej chodze jest do dupki. Jutro jakiś tam sprawdzian z historiii , musze dostać 4 i nauka historii się dla mnie zakończy ;) Ach.. jak tak pomyślę o tym,że koniec na zawsze z moją ukochaną geografią, historią jakimś tam wosem i wokiem to skacze z radości  ;D Dziś będę się uczyć na historię , może porobie zadania z chemii lub poczytam biol, albo dokończe 'Granice' bo zostało mi 20 stron ;D
Chcę słonko i wakacje i chce mieć spokój przez 4 miesiące ;)

prosze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz